Sprogpakker til 3.3.0

Odd Høyholm
Hej -

Jeg har lige downloaded dansk version 3.3.0, som jeg forstår, er den nyeste
tilgængelige. Hvornår kommer dansk 3.4.1 ?

Nu er problemet, at Jeres link på den danske website til sprogpakker ikke
virker - der kan ikke etableres kontakt, idet "urler ukendt". Jeg
harfaktisk brug for en engelsk sprogpakke - hvad gør jeg?

Mange tak for et godt råd.

MVH Odd Høyholm, København

Re: Sprogpakker til 3.3.0

jan i
Hej

Vi er lige ved at teste et respin ad 3.4.1 inkl. dansk. Planen er at
frigive den i slutningen af måneden.

Der er desværre ingen dansk sprogpakke til DK for 3.4.1, det må derfor
linket ikke virker, men jeg checker det.

Så mit råd er at vente til slutningen af måneden og bruge releasen, hvis du
ikke kan/vil vente på det, så er der en testversion som IKKE bør bruges til
produktion. Hvis du kigger efter snapshot (developer version), så har du
adgang til at downloaded og teste den.

mvh
Jan I.