spellingscontrole Nederlands

Wil Braak
Geachte heer, mevrouw,
Ik gebruik al vele jaren met plezier OpenOffice.
Bij de laatste update op mijn nieuwe PC met Microsoft 10
doet de spellingscontrole Nederlands het niet meer.
Kunt u mij vertellen hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Met vriendelijke groet,
Wil Braak
Dr. Koekkoeklaan 5,
5109 TV 's Gravenmoer.
tel.: 0162322155
mob.: 0638054097

Re: spellingscontrole Nederlands

Martin Groenescheij
This is an English user list, don’t expect everyone speak Dutch.
You can download the Dutch spelling extension.
But probably you need to delete your user profile in
C:\user\{wil}\appdata\roaming\openoffice\4\user
Next time you start OpenOffice it will create a new clean profile

Now in Dutch
Download de Nederlandse spelling van de extension pagina van de OpenOffice website.
Indien dat niet werkt delete of wijzig de naam van de volgende file:
C:\user\{wil}\appdata\roaming\openoffice\4\user
De volgende keer dat je OpenOffice start maakt hij een nieuwe profile aan.

Sent from my mobile device.